Loading

Doç.Dr.

Yusuf KESKİN

Eğitim Fakültesi

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

İletişim

ykeskin@sakarya.edu.tr

02642953540

1-MAKALELER :
1 Keskin, Y; Keskin, S. C; Kirtel, A - Sociocultural Education and Empathy in Early Childhood: Analyzing The Battle of Gallipoli - Social Behavior and Personality: an international journal - Vol.47 - pp.1 - DOI : https://doi.org/10.2224/sbp.7440 - 2019
3-KİTAPLAR :
1 KESKİN YUSUF - İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Tüm Derslerin Etkinlik Örnekleri - Pegem - pp.1 - Türkçe - 2023
2 KESKİN YUSUF - İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Tüm Derslerin Etkinlik Örnekleri - Pegem - pp.19 - Türkçe - 2023
3 KESKİN YUSUF - İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Tüm Derslerin Etkinlik Örnekleri - Pegem - pp.19 - Türkçe - 2023
4 KESKİN SEVGİ, KESKİN YUSUF, PEHLİVAN NEJLA, KESKİN KADİR - SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE TARİH KONULARININ ÖĞRETİMİ ÜZERİNE DÜŞÜNCELER: Kavramlar, Düşünme Becerileri, Değerler ve Empati - Gece Kitaplığı - Türkçe - 2022
5 KESKİN YUSUF - Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler I - Gece Kitaplığı - pp.111 - Türkçe - 2021
6 KESKİN SEVGİ,KESKİN YUSUF,KIRTEL AYŞEGÜL,SEVER SALİHA - Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II - Gece Kitaplığı - pp.111 - Türkçe - 2020
7 KESKİN YUSUF,KESKİN SEVGİ - Karakter ve Değerler Eğitimi - NOBEL - pp.229 - Türkçe - 2020
8 KESKİN YUSUF,KESKİN SEVGİ - Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Bağlamında Değerler Eğitimi: Tarihsel Gelişim ve Mevcut Durum - Gece Kitaplığı - Türkçe - 2019
9 KESKİN YUSUF - Dünya Eğitimine Yön Verenler II - MEB Kültür Yayınları - pp.743752 - Türkçe - 2019
10 KESKİN YUSUF - Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Eğitimi I - Pegem Akademi - pp.1 - Türkçe - 2019
11 KESKİN YUSUF - Sosyal Bilgiler Eğitimi - Pegem Akademi - pp.311 - Türkçe - 2016
12 KESKİN YUSUF,HORZUM MEHMET BARIŞ - Sosyal Bilgiler Eğitimi - Pegem Akademi - pp.723 - Türkçe - 2016
13 YAMAN ERKAN,KESKİN YUSUF - Değerler ve Eğitimi II - Değerler Eğitimi Merkezi - pp.707 - Türkçe - 2015
14 KESKİN YUSUF - Değerler Eğitimi - Maya Akademi - pp.249 - Türkçe - 2015
15 KESKİN YUSUF - Sosyal Bilgilerin Temelleri - Pegem Akademi - pp.39 - Türkçe - 2013
16 KESKİN YUSUF,KESKİN SEVGİ - Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları - Pegem Akademi - pp.73 - Türkçe - 2011
7-BİLDİRİLER :
1 KESKİN YUSUF - Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Değerler - pp.94 - Türkçe - 2019
2 KESKİN YUSUF - ABD Kökenli Eğitim Uzmanlarının Köy Enstitiüleri Uygulamasına İlişkin Görüş ve Önerileri - Türkçe - 2019
3 KESKİN SEVGİ,ÇEMÇ NURBANU,KESKİN YUSUF - Tarihsel Empati Aracılığıyla Tarihsel Becerileri Değerlendirme - Türkçe - 2019
4 KESKİN YUSUF,KESKİN SEVGİ,Yüceer Deniz - 8. Sınıf Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Adalet ve Sosyal Adalet Kavramlarına Yönelik Algılarındaki Değişim - pp.99 - Türkçe - 2018
5 KESKİN YUSUF - İlkokul Programlarında Yer Verilen Değerlerin Değişimi: Atatürk (1923-1938) ve Milli Şef (1938-1950) Dönemlerine Yönelik Bir Mukayese - pp.117 - Türkçe - 2018
6 KESKİN YUSUF,KESKİN SEVGİ,TAŞ CİHAN - 1998 ve 2004 Tarihli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Konularına Yer Verme Durumuna Yönelik Bir Karşılaştırma - pp.105 - Türkçe - 2017
7 KESKİN YUSUF,SÖYLEMEZ HATİCE - ABD Kökenli Yabancı Eğitim Uzmanlarının Görüşleri Işığında Köye Dönük Eğitim - pp.156 - Türkçe - 2016
8 KESKİN YUSUF - Tarih Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi - Türkçe - 2015
1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Nas, K; Guclu, E; Keskin, Y; Gamze, D; Unan, MK; Tekeoglu, I; Kamanli, A; - CLINICAL FEATURES AND OUTCOMES OF COVID-19 PATIENTS WITH CHRONIC INFLAMMATORY RHEUMATIC DISEASE: A RETROSPECTIVE CASE-CONTROL STUDY - CLINICAL AND EXPERIMENTAL RHEUMATOLOGY - Vol.39 - pp.1258 - ISSN : 0392-856X - SEP-OCT 2021 - English - Meeting Abstract - 2021 - WOS:000691812200216
2 Tekeoglu, I; Nas, K; Keskin, Y; Kilic, E; Sargin, B; Kasman, SA; Alkan, H; Sahin, N; Cengiz, G; Cuzdan, N; Gezer, IA; Keskin, D; Mulkoglu, C; Resorlu, H; Ataman, S; Hasturk, AB; Duruoz, MT; Kucukakkas, O; Yurdakul, OV; Melikoglu, MA; Ayhan, FF; Baykul, M; Bodur, H; Calis, M; Capkin, E; Devrimsel, G; Ecesoy, H; Gok, K; Hizmetli, S; Kamanli, A; Kutluk, O; Sen, N; Sendur, OF; Toprak, M; Tolu, S; Tuncer, T; - THE IMPACT OF SOCIOECONOMIC STATUS ON CLINICAL PARAMETERS IN FEMALE PSA PATIENTS - CLINICAL AND EXPERIMENTAL RHEUMATOLOGY - Vol.39 - pp.1178 - ISSN : 0392-856X - SEP-OCT 2021 - English - Meeting Abstract - 2021 - WOS:000691812200070
1.1 C-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q3 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Bayirli, Hakan; Keskin, Sevgi Coskun; Keskin, Yusuf; - Out-of-school health education for adolescents: Exploring the impact of a hospital visit - HEALTH EDUCATION JOURNAL - Vol.82 - pp.17 - ISSN : 0017-8969 - DOI : 10.1177/00178969221136005 - English - Article - 2023 - WOS:000879116200001
2 Keskin, Y; Keskin, SC; Yuceer, D; - The Influence of Media on Students' Views Regarding Refugeehood in Turkey: A Phenomenological Study of Seventh-Grade Students - SAGE OPEN - Vol.10 - ISSN : 2158-2440 - DOI : 10.1177/2158244020914595 - JAN 2020 - English - Article - 2020 - WOS:000523475300001
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Keskin, Y; Keskin, SC; Kirtel, A; - Sociocultural education and empathy in early childhood: Analyzing the battle of Gallipoli - SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY - Vol.47 - ISSN : 0301-2212 - DOI : 10.2224/sbp.7440 - English - Article - 2019 - WOS:000463752000002
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Coşkun Keskin, S. & Karaloğlu, İ. & Tufan, S. &Karatepe, Ö. & Keskin, Y. - Perception of Migration in the Metaphors of 6th, 7th and 8th-Grade Students in Turkey. - Universal Journal of Educational Research, - Vol.7(5) - pp.1319-1332 [] - DOI : 10.13189/ujer.2019.070517 - 2019
2 Keskin, Y., Coşkun Keskin, S., & Kırtel, A. - Examination of the Compatibility of the Questions Used by Social Studies Teachers in the Class with the Program Achievements According to the SOLO Taxonomy - Journal of Education and Training Studies - Vol.4(4), - pp.68 - DOI : 10.11114/jets.v414.1286 - 2016
3 Yusuf Keskin & Ayşegül Kırtel & Sevgi Coşkun Keskin - Examining Some Values in the Social Studies Programme Applied in Turkey in Terms of Their Relations. - Social and Behavioral Sciences, - Vol.Vol. 197, - pp.(955-960) - ISSN : ISSN : 1877-0428. - 2015
4 Sevgi Coşkun Keskin & Ayşegül Kırtel & Yusuf Keskin - Associating “Citizenship” Concepts in Social Studies Curriculum, Which is Performed in Turkey, with Other Concepts. - Procedia - Social and Behavioral Sciences - Vol.197 - pp.904-909 - ISSN : ISSN : 1877-0428. - 2015
5 Yusuf Keskin & Hatice Söylemez & Sevgi Coşkun Keskin - An Analysis about the Main Problems of Turkish Educational System in the Light of American Council's Report (1934). - Procedia - Social and Behavioral Sciences, - Vol.Vol. 197 - pp.(1059-1063). - ISSN : -1877-0428- - 2015
6 Coskun Keskin, S., Keskin, Y. & Söylemez, H. - A phenomelogical research on social studies teachers and values education - Procedia- Social and Behavioral Sciences - Vol.116 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2014.01.979 - Aralık - 2014
7 Keskin, Y. - Progressive Education in Turkey: Reports on John Dewey and His Successors - International Journal of Progressive Education - Vol.10(4) - pp.72 - ISSN : EISSN-1554-5210 - 2014
8 Keskin, Y. - US Influence on the Education System in Turkey: An Analysis of Reports by American Education Specialists - Journal of International Education Research - Vol.10(3) - pp.229 - ISSN : ISSN-2158-0979 - DOI : 10.19030/jier.v10i3.8742 - 2014
9 Keskin, Y.& Coşkun Keskin, S. - İlkokul (ilköğretim) sosyal bilgiler programlarında milli bilinç ve barış değerinin tarihsel serüveni - Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi - Vol.173 - pp.51 - ISSN : 1301-730X - Aralık - 2013
10 Keskin, Y. & Öğretici, B. - Sosyal Bilgiler Dersinde Duyarlılık Değerinin Etkinlikler Yoluyla Kazandırılması: Nitel Bir Araştırma - Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.11(25) - pp.143 - 2013
11 Keskin, Y. - Cumhuriyet Dönemi Ortaokul Tarih Programlarına Yönelik Bir Analiz: Politik ve İdeolojik Yaklaşımların Programlara Yansıması - Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.11(40) - pp.109 - 2012
12 Keskin, Y. - Türkiye'de 1970'li Yıllardan Günümüze Kadar Yayınlanmış İlkokul, Ortaokul ve İlköğretim Okulu Programlarında Yer Alan Tarih Dersi Konularının Dönemlere Göre İncelenmesi - International Online Journal of Educational Sciences - Vol.4(2) - pp.442 - 2012
13 Coşkun Keskin, S.& Keskin, Y. - Cumhuriyet Dönemi İlkokul (İlköğretim I. Kademe) Sosyal Bilgiler Programlarında Bir Değer Olarak ‘Barış’ın Yeri - Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.17 - pp.69 - ISSN : 1303-880X - Haziran - 2009
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Keskin, Y. & Coşkun Keskin, S. & Taş, C. - Türkiye’de Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Olgusu: 1998 ve 2004 Programlarının Karşılaştırılması - Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi [IBAD] - Vol.4(1) - pp.10-20, - ISSN : 2536-4642 - DOI : 10.21733/ibad.504002 - 2019
2 Keskin, Y. - Dünya Ekonomik Bunalımı 'nın Türkiye'de Uygulanan Sosyal Bilgiler İçerikli Programlara Yansıması - Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (İBAD) - Vol.3 - pp.155 - DOI : 10.21733/ibad.375300 - 2018
3 Keskin, Y. - Değer Sınıflaması Üzerine Aksiyonel Bir Deneme - Journal of Turkish Studies - Vol.11(3) - pp.1485 - DOI : 10.7827/TurkishStudies.9467 - 2016
4 Keskin, Y. - Tarih Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi - Journal of Turkish Stuıdies - Vol.10(7) - pp.659 - DOI : 10.7827/TurkishStudies.8234 - 2015
5 Keskin, Y. & Yaman, E. - İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı ve Ders Kitaplarında Yeni Bir Paradigma: Çokkültürlü Eğitim - Journal of Turkish Studies - Vol.9(2) - pp.933 - DOI : 10.7827/TurkishStudies.6438 - 2014
6 Keskin, Y. - Milli Eğitim Bakanı Hasan Ali Yücel Döneminde Ortaokul, Lise Tarih Programları ve Ders Kitaplarındaki Dönüşüm - Akademik Bakış - Vol.30 - pp.1 - 2012
7 Keskin, Y. - Türkiye'de İlkokul Programlarında Yer Alan Sosyal Bilgiler İçerikli Derslere Ait Öğretim Programlarının Gelişimine Tarihsel Bir Bakış - Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi - Vol.13(2) - pp.107 - 2009
8 Coşkun Keskin, S.& Keskin, Y. - İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin haklarını bilme düzeylerinin araştırılması - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.16 - pp.108 - ISSN : 1303-0310 - Aralık - 2008
9 Öztürk C., Keskin S. & Keskin Y. - İlköğretim 4. ve 5. sınıf sosyal bilgiler derslerinde materyal/teknoloji kullanım durumu - Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi - Vol.19 - pp.107 - 2004
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Keskin, Y. - Sosyal Bilgiler Derslerinde Değerler Eğitiminin Yeri ve Önemi - EĞitime Bakış - Vol.6(18) - pp.68 - 2010
7.1-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA DAVETLİ OLARAK SUNULAN TEBLİĞ :
1 Keskin, Y. - Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Değerler - 2013
2 Keskin, Y. - Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerlerin Rolü - 2010
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Keskin, S., Çemç, N. & Keskin, Y. - Tarihsel Empati Aracılığıyla Tarihsel Becerileri Değerlendirme - 2019
2 Coşkun Keskin, S. & Keskin, Y. & Yüceer, D. - 8. Sınıf Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Adalet Ve Sosyal Adalet Kavramlarına Yönelik Algılarındaki Değişim - 2018
3 Keskin, Y. & Söylemez, H. - ABD Kökenli Yabancı Eğitim Uzmanlarının Görüşleri Işığında Köye Dönük Eğitim - 2016
4 Keskin, Y; Soylemez, H; Keskin, SC; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - Vol.197 - pp.1059 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.07.319 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000380613100167
5 Keskin, SC; Kirtel, A; Keskin, Y; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - Vol.197 - pp.904 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.07.271 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000380613100140
6 Keskin, Y; Kirtel, A; Keskin, SC; - Procedia Social and Behavioral Sciences - 7TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES - Vol.197 - pp.955 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2015.07.280 - English - Proceedings Paper - 2015 - WOS:000380613100149
7 Keskin, S. & Keskin, Y. - İlköğretim 6. ve 7. Sınıf Sosyal Bilgiler ile Türkçe Programlarının Dersler Arası İlişkilendirme Açısından Değerlendirilmesi - 2009
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Keskin, Y. - ABD Kökenli Eğitim Uzmanlarının Köy Enstitüleri Uygulamasına İlişkin Görüş ve Önerileri - 2019
2 Keskin, Y. - İlkokul Programlarında Yer Verilen Değerlerin Değişimi: Atatürk (1923-1938) ve Milli Şef (1938-1950) Dönemlerine Yönelik Bir Mukayese - 2018
3 Keskin, Y., Keskin, S. & Taş, C. - 1998 ve 2004 Tarihli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Konularına Yer Verme Durumuna Yönelik Bir Karşılaştırma - 2017
4 Keskin, S., Keskin, Y. Sever, S. - The Methaphorical Analogies of the Candidate Teachers of Social Studies WHO havent been Assigned - 2015
5 Keskin, Y. - Tarih Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi - 2015
6 Keskin, Y. & Orhan, A. - İlköğretim 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Hakları İle İlgili Farkındalık Düzeyleri - 2015
7 Keskin, Y. - Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ders İçinde Kullandıkları Soruların Program Kazanımlarıyla Örtüşme Durumunun SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi - 2015
8 Keskin, S., Kırtel, A. & Keskin, Y. - Associating Citizenship Concepts in Social Sciences Programme Which is Performed in Turkey with Other Concepts - 2015
9 Keskin, Y., Söylemez, H. & Keskin, S. - An Analysis About the Main Problems of Turkish Educational System in the Light of American Councils Report 1934 - 2015
10 Keskin, S., Kırtel, A. & Keskin, Y. - Examining Some Values in the Social Studies Programme Which is Performed in Turkey with Other Concepts - 2015
11 Keskin, Y., Keskin, S. & Söylemez, H. - Phenomenological Study of Social Studies Teachers and Values Education in Turkey - 2013
12 Yaman, E. & Keskin, Y. - İlköğretim Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi Etkinlikleri: Öğretim Programı İle Uyum ve Yeterlilik Düzeyi - 2012
13 Keskin, Y. - Değer Sınıflaması Üzerine Aksiyonel Bir Deneme - 2012
14 Keskin, Y. & Yaman, E. - İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı ve Ders Kitaplarında Yeni Bir Paradigma: Çokkültürlü Eğitim - 2012
15 Keskin, Y. & Keskin, S. - Cumhuriyet Dönemi İlkokul Yurttaşlık Bilgisi Programlarında Yer Alan Değerler - 2012
16 Keskin, Y. - Milli Eğitim Bakanı Hasan Ali Yücel Döneminde Ortaokul Lise tarih Programları ve Ders Kitaplarındaki Dönüşüm - 2010
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Keskin, Y. & Öğretici, B. - Sosyal Bilgiler Dersinde Duyarlılık Değerinin Etkinlikler Yoluyla Kazandırılması - 2011
2 Keskin, Y. & Keskin, S. - İlkokul İlköğretim Sosyal Bilgiler Programlarında Milli Bilinç ve Barış Değerinin Tarihsel Serüveni - 2011
3 Keskin, Y. - Cumhuriyet Dönemi Ortaokul Tarih Programlarına Yönelik Bir Analiz: Politik ve İdeolojik Yaklaşımların Programlara Yansıması - 2011
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 Doç. Dr. Yusuf KESKİN, Doç. Dr. Sevgi COŞKUN KESKİN - Türkiye'de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Bağlamında Değerler Eğitimi: Tarihsel Gelişim ve Mevcut Durum - Gece Kitaplığı - 2019
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 Keskin, Y. & Coşkun Keskin, S. - Karakter ve Değerler Eğitimi - Nobel Akademik - pp.229-252 - 2020
2 Keskin, Y. - Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Öğretimi I - Pegem Akademi - pp.1-44 - 2019
3 Keskin, Y. & Horzum, B. - Sosyal Bilgiler Eğitimi - Pegem Akademi - pp.723-744 - 2016
4 Keskin, Y. - Sosyal Bilgiler Eğitimi - Pegem Akademi - pp.311-332 - 2016
5 Keskin, Y. - Sosyal Bilgilerin Temelleri - Pegem Akademi - pp.39-73 - 2013
6 Keskin, Y. & Coşkun Keskin, S. - Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları - Pegem Akademi - pp.73-104 - 2011
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Yaman, E. & Keskin, Y. - Değerler ve Eğitimi II - DEM Yayınları - Vol.II - pp.707-756 - 2015
2 Keskin, Y. - Değerler Eğitimi - Maya Akademi - pp.249-265 - 2015
3.10-ULUSAL YAYIMLANAN ANSİKLOPEDİ KONUSU/MADDESİ :
1 Keskin, Y. - Dünya Eğitimine Yön Verenler II - MEB Kültür Yayınları - Vol.II - pp.743-752 - 2019
2.13 A-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER-LİSANSÜSTÜ TEZ PROJELERİ HARİÇ) YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Yüksel GÜÇLÜ, Sevgi COŞKUN KESKİN, Hüseyin ÇALIŞKAN, Yusuf KESKİN, Nesrin AKINCI ÇÖTOK, Hatice SÖYLEMEZ, Ayşegül KIRTEL, Berna KAYA - YÜRÜTÜCÜ: Yüksel GÜÇLÜ, ARAŞTIRMACILAR: Sevgi COŞKUN KESKİN, Hüseyin ÇALIŞKAN, Yusuf KESKİN, Nesrin AKINCI ÇÖTOK, Hatice SÖYLEMEZ, Ayşegül KIRTEL, Berna KAYA - Vol.16500 - DOI : Tamamlandı - 2012-06-03-002 - 2012
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Toplumsal Sürdürülebilirlik Bağlamında Değerler: Sosyal Bilgiler Programı Yoluyla Değer Eğitimi Uygulamaları - 112B113 - 2012
9.6-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞER EDİTÖRLÜKLER :
1 Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.2 - 2012
2 International Online Journal of Educational Sciences - Vol.2 - 2012
3 Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.2 - 2011
9.10-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE HAKEMLİK :
1 Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi [IBAD] - 2019
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programları ve Ders Kitaplarında Çokkültürlülük: 1998-2017 Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Karşılaştırılması - Cihan TAŞ - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Anabilim Dalı - 2019
2 5. Sınıf Düzeyinde Hazırlanan Değer Eğitimi Etkinliklerinin Uygulanabilirliği ve Başarısı Üzerine Bir Durum Çalışması - Özlem ÇAKMAK - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Anabilim Dalı - 2019
3 İlköğretim 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Derslerinde Değerler Eğitimine Yönelik Uygulamaların Etkililiğinin Araştırılması - Bekir ÖĞRETİCİ - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Anabilim Dalı - 2011
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 SOSYAL BİLGİLERDE İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
3 ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMLERİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
4 SOSYAL BİLGİLERDE ARAŞTIRMA PROJESİ GELİŞTİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
5 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
6 ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMLERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
7 SOSYAL BİLGİLERDE ARAŞTIRMA PROJESİ GELİŞTİRME - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
8 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
9 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
3 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
4 ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
5 ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
6 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
7 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
8 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
9 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
10 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
11 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
12 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
13 PROGRAM GELİŞTİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
14 PROGRAM GELİŞTİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
15 PROGRAM GELİŞTİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
16 PROGRAM GELİŞTİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
17 PROGRAM GELİŞTİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
18 AHLAK VE DEĞERLER EĞİTİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
19 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2012
20 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
21 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
22 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
23 PROGRAM GELİŞTİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
24 PROGRAM GELİŞTİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
25 DRAMA - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
26 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
27 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILÂP TARİHİ II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2011
28 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
29 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
30 TÜRK EĞİTİM TARİHİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
31 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
32 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
33 DRAMA - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
34 DRAMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
35 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
36 TÜRK EĞİTİM TARİHİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
37 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
38 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
39 MB SEÇ:SOS.BİLG.ÖĞRETİMİNDE ALTERNATİF ÖLÇ.DEĞERL - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
40 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
41 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
MAKALELER
Çocuk Dergilerinin Sosyal Bilgiler Tarih Konularının Öğretiminde Kullanılması
Akademik Başarısı Yüksek Öğrencilerin Sahip Oldukları Değerler ve Kişilik Özellikleri: Öğrenci, Veli ve Öğretmen Üçgeninde Sekizinci Sınıf Öğrencilerine Yönelik Durum Çalışması
Öğrenci, Öğretmen ve Veli Üçgeninde Akademik Başarısı Yüksek Öğrencilerin Sahip Oldukları Akademik Özellikler: Sekizinci Sınıf Öğrencilerine Dönük Bir Durum Çalışması
Türk Eğitim Tarihi’nde Kaotik Dönem: 1960-1980 Yılları Arasındaki Önemli Gelişmeler
2005 ve 2018 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Tarihsel Düşünme Becerileri
Communication Issues and Practices of Syrian Students Receiving Education in Turkey
Out-of-school health education for adolescents: Exploring the impact of a hospital visit
Examination of Teacher Attitudes and Value of Respect Perceived by Secondary School Students According to Different Variables and the Relationship Between Them
Out-of-school health education for adolescents: Exploring the impact of a hospital visit
The Influence of Media on Students’ Views Regarding Refugeehood in Turkey: A Phenomenological Study of Seventh-Grade Students
Socio-Cultural Education and Empathy in Early Childhood through the Battle of Gallipoli
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Olgusu: 1998 ve 2004 Programlarının Karşılaştırılması
Perception of Migration in the Metaphors of 6th, 7th and 8th-Grade Students in Turkey
1929 Dünya Ekonomik Bunalımının Türkiye’de Uygulanan Sosyal Bilgiler İçerikli Programlara Yansıması
Değer Sınıflaması Üzerine Aksiyonel Bir Deneme
Examination of the Compatibility of the Questions Used by Social Studies Teachers in the Class with the Program Achievements According to the SOLO Taxonomy
Tarih Dersi Öğretim Programı Ve Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi
Examining Some Values in the Social Studies Programme Applied in Turkey in Terms of Their Relations
Associating Citizenship Concepts in Social Studies Curriculum Which is Performed in Turkey with Other Concepts
An Analysis about the Main Problems of Turkish Educational System in the Light of American Council s Report 1934
İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı Ve Ders Kitaplarında Yeni Bir Paradigma Çokkültürlü Eğitim
Phenomenological Study of Social Studies Teachers and Values Education in Turkey
Progressive Education in Turkey Reports on John Dewey and His Successors
US Influence on the Education System in Turkey An Analysis of Reports by American Education Specialists
İlkokul İlköğretim Sosyal Bilgiler Programlarında Milli Bilinç ve Barış Değerinin Tarihsel Serüveni
Sosyal Bilgiler Dersinde Duyarlılık Değerinin Etkinlikler Yoluyla Kazandırılması Nitel Bir Araştırma
Cumhuriyet Dönemi Ortaokul Tarih Programlarına Yönelik Bir Analiz Politik ve İdeolojik Yaklaşımların Programlara Yansıması
Milli Eğitim Bakanı Hasan Ali Yücel Döneminde Ortaokul Lise Tarih Programları ve Ders Kitaplarındaki Dönüşüm
Türkiye de 1970 li Yıllardan Günümüze Kadar Yayınlanmış İlkokul Ortaokul ve İlköğretim Okulu Programlarında Yer Alan Tarih Dersi Konularının Dönemlere Göre İncelenmesi
Sosyal Bilgiler Derslerinde Değerler Eğitiminin Yeri ve Önemi
Cumhuriyet Dönemi İlkokul İlköğretim I Kademe Sosyal Bilgiler Programlarında Bir Değer Olarak Barış ın Yeri
Türkiye de İlkokul Programlarında Yer Alan Sosyal Bilgiler İçerikli Derslere Ait Öğretim Programlarının Gelişimine Tarihsel Bir Bakış
İlköğretim 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Haklarını Bilme Düzeylerinin Araştırılması
İlköğretim 4 ve 5 Sınıf Sosyal Bilgiler Derslerinde Materyal Teknoloji Kullanım Durumu
KİTAPLAR
İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Tüm Derslerin Etkinlik Örnekleri
İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Tüm Derslerin Etkinlik Örnekleri
SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE TARİH KONULARININ ÖĞRETİMİ ÜZERİNE DÜŞÜNCELER: Kavramlar, Düşünme Becerileri, Değerler ve Empati
Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler I
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar II
Karakter ve Değerler Eğitimi
Türkiye’de Sosyal Bilgiler Öğretim Programları Bağlamında Değerler Eğitimi: Tarihsel Gelişim ve Mevcut Durum
Dünya Eğitimine Yön Verenler II
Yeni Program ve Ders İçeriklerine Göre Sosyal Bilgiler Eğitimi I
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Değerler ve Eğitimi II
Değerler Eğitimi
Sosyal Bilgilerin Temelleri
Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları
BİLDİRİLER
Tarihsel Empati Aracılığıyla Tarihsel Becerileri Değerlendirme
ABD Kökenli Eğitim Uzmanlarının Köy Enstitiüleri Uygulamasına İlişkin Görüş ve Önerileri
İlkokul Programlarında Yer Verilen Değerlerin Değişimi: Atatürk (1923-1938) ve Milli Şef (1938-1950) Dönemlerine Yönelik Bir Mukayese
8. Sınıf Öğrencilerinin Karikatürler Aracılığıyla Adalet ve Sosyal Adalet Kavramlarına Yönelik Algılarındaki Değişim
1998 ve 2004 Tarihli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarında Çokkültürlülük Konularına Yer Verme Durumuna Yönelik Bir Karşılaştırma
ABD Kökenli Yabancı Eğitim Uzmanlarının Görüşleri Işığında Köye Dönük Eğitim
Examing Some Values in the Social Studies Programme Applied in Turkey in Terms of Their Relations
Associating Citizenship Concepts in Social Sciences Programme Which is Performed in Turkey with Other Concepts
The Methaphorical of the Candidate Teachers of Social Studies Who Haven t Been Assigned in Turkey
An Analysis About the Main Problems of Turkish Educational System in the Light of American Council s Report 1934
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ders İçinde Kullandıkları Soruların Program Kazanımlarıyla Örtüşme Durumunun SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
İlköğretim 7 ve 8 Sınıf Öğrencilerinin Çocuk Hakları ile İlgili Farkındalık Düzeyleri
Tarih Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi
Phenomenological Study of Social Studies Teachers and Values Education
Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Değerler
İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı ve Ders Kitaplarında Yeni Bir Paradigma Çokkültürlü Eğitim
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Yurttaşlık Bilgisi Programlarında Yer Alan Değerler
İlköğretim Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Değerler Eğitimi Etkinlikleri Öğretim Programı ile Uyum ve Yeterlilik Düzeyi
Değerler Sınıflaması Üzerine Aksiyonel Bir Deneme
Cumhuriyet Dönemi Ortaokul Tarih Programlarına Yönelik Bir Analiz Politik ve İdeolojik Yaklaşımların Programlara Yansıması
İlkokul İlköğretim Sosyal Bilgiler Programlarında Milli Bilinç ve Barış Değerinin Tarihsel Serüveni
Sosyal Bilgiler Dersinde Duyarlılık Değerinin Etkinlikler Yoluyla Kazandırılması Nitel Bir Araştırma
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Değerlerin Rolü
Milli Eğitim Bakanı Hasan Ali Yücel Döneminde Ortaokul Lise Tarih Programları ve Ders Kitaplarındaki Dönüşüm
İlköğretim 6 ve 7 Sınıf Sosyal Bilgiler ile Türkçe Programlarının Dersler Arası İlişkilendirme Açısından Değerlendirilmesi
UZMANLIK ALANLARI
Sosyal Bilgiler Eğitimi
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Sakarya İlinde Sosyal Bilgiler Eğitiminin Öğretmen Yeterlilikleri ve Öğrenci Tutumları Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Tespit Çalışması
Toplumsal Sürdürülebilirlik Bağlamında Değerler Sosyal Bilgiler Programı Yoluyla Değer Eğitimi Uygulamaları